Suomen Ratsastajainliiton valmentajapaikkojen haku kausille 2021-2023

20.5.2021

Suomen Ratsastajainliitto ry:n liittovalmentajien nykyinen sopimuskausi päättyy 30.8.2021.

Uusi sopimuskausi alkaa 1.9.2021 ja SRL avaa nyt valmentajapaikat hakuun. SRL pidättää oikeuden rekrytoida valmentajia myös muista kuin hakemuksen jättäneistä.

Suomen Ratsastajainliitto haluaa kehittää valmennusjärjestelmäänsä liiton strategian mukaisesti. Yksi pääteemoista on osaamisen kehittäminen. Tahdomme ottaa määrätietoisen tavoitteen kohti kokonaisvaltaisempaa, huipulle tähtäävää nuoren ja kokeneemmankin ratsastajan valmennusta. Tähän, arkiharjoittelun kehittämistyöhön, kutsumme mukaan kunnianhimoisia, ammattitaitoisia, valmennuksen ja oman valmennustaitonsa kehittämistä tahtovia, valmentajien väliseen yhteistyöhön luottavia valmentajia. Valmentajakorvauksen ohella tarjoamme valituille oman osaamisen näyttöpaikan sekä mahdollisuuden lajin ja valmennusjärjestelmän kehittämiseen.

Liittovalmennus

Valmentajasopimukset ovat määräaikaisia. Sopimuskausi alkaa 1.9.2021 ja päättyy 30.8.2023

Pyydämme liiton liittovalmentajatehtävistä kiinnostuneita jättämään vapaamuotoisen hakemuksensa 6.6.2021 mennessä osoitteeseen:
Suomen Ratsastajainliitto
Valimotie 10
tai sähköpostilla: jutta.koivula@ratsastus.fi

Vapaamuotoisesta hakemuksesta tulee ilmetä:
Nimi
Yhteystiedot
Alue / Alueet, joille haet valmennustehtävää. (Huom. – tavoitteena on, että yksi aluevalmentaja vastaa 2 – 4 alueesta):
Haettava laji/lajit:
Oma valmentajakoulutus ja valmentaja- sekä kilpailukokemus
Muu tehtävän hoitoon liittyvä ammattitaito

Liittovalmentajan toimenkuva

Tärkein tehtäväsi on ohjata ja auttaa ryhmissäsi olevia ratsastajia oman harjoittelun jokapäiväisen laadun parantamisessa. Se edellyttää valmiutta hyvään yhteistyöhön ratsastajan henkilökohtaisen valmentajan, alueella toimivien Talent-valmentajien ja usein myös kotien kanssa sekä maajoukkueratsastajien kohdalla myös maajoukkuevalmentajan kanssa.

Alueilla tapahtuvan liittovalmentajan tehtäviin kuuluu edellä kuvatun ohella n 4 – 10 liittovalmennustapahtumaa / vuosi.

Vastaat myös liittovalmennusrenkaan nimeämisestä ja maajoukkuekatsastukseen nimettävien ratsukoiden valinnoista.

Valmentajakorvaus on tunti / ryhmäkorvaus liittovalmennustapahtumista. Lisäksi maksetaan matkustus- ja majoituskulut sovittujen tehtävien suorittamisesta.

Oman osaamisen kehittämiseksi sinun edellytetään osallistuvan liiton nimeämiin valmennus- ja koulutustapahtumiin. SRL vastaa valmennus- ja koulutustapahtumien matka- ja osallistumiskuluista.

Työtehtävän lisäksi valmentajalla on oikeus harjoittaa valmentajan tehtäviä liittovalmennus toiminnan ulkopuolella.

Lisätietoja:

Maajoukkuevalmennus