Suomen Ratsastajainliitto hakee viestinnän asiantuntijaa

26.2.2020

Suomen Ratsastajainliitto on ratsastusurheilun keskusjärjestö ja yksi maamme merkittävimpiä liikuntajärjestöjä. Ratsastajainliitto on kaikkien ratsastajien etujärjestö, joka ajaa sekä huippu-urheilun että harrastajien asiaa. Liiton keskeinen tehtävä on rakentaa hevosen hyvinvointia kaikessa toiminnassa. Ratsastajainliitto täyttää tänä vuonna 100 vuotta. Liitolla on 500 jäsenseuraa ja 400 jäsentallia.

Haemme Suomen Ratsastajainliitolle viestinnän asiantuntijaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Olet mukana ulkoisen ja sisäisen viestinnän suunnittelussa, kehittämisessä ja toteutuksessa strategian ja toimintasuunnitelman puitteissa. Toteutat menestyksellistä viestintää liiton monikanavaisessa toimintaympäristössä hyvinkin erityyppisille kohderyhmille. Olet monipuolinen ja taitava kirjoittaja, ja hallitset mieluusti myös valokuvauksen. Jos osaat videoida, editoida, käsitellä kuvia ja ehkä taittaakin, se on plussaa. Hallitset myös sosiaalisen median kanavat ja sinulla on sometekijänä hyvät näytöt. Sinulla on mahdollisuus osallistua myös Hippos-lehden toimittamiseen.

Vahva tausta toimittajana tai ammattiviestijänä sekä korkeakoulutason koulutus antavat hyvät eväät tehtävässä menestymiseen, samoin hevosalan tuntemus. Tarvitset myös kielitaitoja ja vahvat yhteistyökyvyt. Tehtäväkenttä on laaja ja mielenkiintoinen, joten itsenäinen ja energinen työote on eduksi. Selviät tarvittaessa painetehtävissä ja hallitset myös pidemmätkin projektit. Työtehtävä edellyttää valmiutta työskennellä joustavasti myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Tarjoamme:

• Mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävänkuvan, jota voit kehittää persoonasi mukaisesti.
  • Näköalapaikan kasvavan, hienon urheilulajin ja hevosalan parissa.
  • Mukavan työyhteisön ja laajan, osaavan luottamustoimijaverkoston.
  • Joustavat työajat ja kansainväliset näkökulmat.

Hakuohjeet:

Jos haluat olla mukana rakentamassa ratsastuksen näkyvyyttä, lähetä vapaamuotoinen hakemus otsikolla ”Viestinnän asiantuntija” Jukka Koivistolle osoitteeseen jukka.koivisto@ratsastus.fi. Liitä mukaan CV, palkkatoive sekä halutessasi lyhyt videoesittelysi.

Lähetä hakemuksesi pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Hakuaika tehtävään päättyy 13.3.2020. Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Tiedustelut ja yhteydenotot:

Ratsastajainliiton toiminnanjohtaja Jukka Koivisto, jukka.koivisto@ratsastus.fi, puh. 040 592 2721.