Kansalliset kilpailutulokset ulkomailta

19.11.2019

Suomen Ratsastajainliiton rankinglaskennassa otetaan huomioon kilpailutulokset liiton alaisissa kotimaisissa kilpailuissa.

FEIn alaisissa kansainvälisissä kilpailuissa lasketaan mukaan ratsastajien tulokset kaikilla hevosilla, ratsastajalla tulee olla SRL:n kilpailupa.

Muiden maiden Ratsastajainliittojen alaisten kansallisten kilpailujen tulokset otetaan kilpailijalle huomioon tämän oman ilmoituksen perusteella kaikilla hevosilla, ratsastajalla tulee olla SRL:n kilpailupa. Hevoselle lasketaan rankingpisteet, jos se on Suomen Hippoksen rekisterissä ja sillä on SRL:n kilpailulupa.

Hevosten rankingissa otetaan huomioon myös Suomen Ratsastajainliitolle toimitetut ulkomaisten ratsastajien tulokset Suomessa syntyneillä ja ensirekisteröidyillä hevosilla ja poneilla, jotka ovat Suomen Hippoksen rekisterissä ja joilla on SRL:n kilpailulupa.

SRL:n kilpailulupa hevoselle tarkoittaa, että hevosen vuosimaksu on maksettu kyseiselle kaudelle, minkä käytännön toteuttaminen edellyttää rekisteröimistä Suomen Hippokseen.

KANSALLISET KILPAILUTULOKSET ULKOMAILTA

Ratsastajat, jotka ovat kilpailleet vuoden 2019 aikana ulkomailla kansallisella tasolla, tulee toimittaa viralliset tuloslistat SRL:n toimistolle

• kilpailut 1.1. – 30.11.2019 -> tulokset tulee olla SRL:ssa 10.12.2019
  • kilpailut 1.12. – 31.12.2019 -> tulokset tulee olla SRL:ssa 2.1.2020

Näiden jälkeen toimitettuja tuloslistoja ei huomioida ranking-pisteisiin.

Tuloslistoista tulee käydä selkeästi ilmi, millä tasolla luokka on kilpailtu ja onko kyseessä sijoitus.

Ratsastaja/hevosen omistaja/hevosen kasvattaja vastaa siitä, että tuloslistat toimitetaan määräajassa ja kaikki vuoden kilpailutulokset yhdellä kertaa osoitteeseen SRL, Valimotie 10, 00380 Helsinki.

PDF-tiedostoja otetaan vastaan sähköpostilla, mikäli kaikki tuloslistat ovat yhdessä ja samassa tiedostossa osoitteeseen minttu.kuusisto@ratsastus.fi

Ranking-pisteet lasketaan

• kaikille ratsastajille, joilla on kuluvalle kaudelle maksettu SRL:n kilpailulupa
  • kaikille hevosille, jotka ovat Suomen Hippoksen rekisterissä ja vuosimaksu maksettu kuluvalle kaudelle

KANSAINVÄLISET KILPAILUTULOKSET

SRL saa kansainvälisten kilpailuiden tulokset FEI:n rekisteristä. Sijoituksista lasketaan ranking-pisteet ratsastajille sekä hevosille. Ratsastajalla on oltava SRL:n kilpailulupa kuluvalle kaudelle. Ranking-pisteitä laskettaessa huomioidaan vain ne ratsukot, jotka ovat edustaneet Suomea.

Mikäli hevosella on ollut ulkomaalainen ratsastaja, omistaja/kasvattaja vastaa siitä, että tuloslista toimitetaan SRL:oon viimeistään 2.1.2020.