Uusi KIPA etenee – vuoden 2020 kilpailut syötetään järjestelmään

19.9.2019

Uuden KIPAn valmistelutyöt etenevät, mutta ovat myöhässä alkuperäisestä aikataulusta. Vähintäänkin olympialajien osalta uusi KIPA on toiminnassa 1.1.2020 alkaen. Mikäli joku  laji jää puuttumaan vuodenvaihteessa, tehdään ne KIPAan  mahdollisimman pian. Uusi KIPA korvaa ensivaiheessa vanhan KIPAN toiminnot, mutta valmistuessaan se on toiminnoiltaan edeltäjäänsä laajempi ja sisältää enemmän palveluita niin kilpailijoille kuin kilpailujen järjestäjille. Toiminnallisuuksia lisätään mukaan vaiheittain.

Kaikki vuoden 2020 kilpailut haetaan uudessa KIPAssa! Vanhaan KIPAan haetut kilpailut vuodelle 2020 EIVÄT siirry uuteen KIPAan!

Kansalliset kilpailut: Seuroilla on aikaa 30.9.2019 asti lisätä ensi vuoden kisatoiveensa kalenteriin. Tämä koskee myös sarjakilpailuja. Syyskuun jälkeen komiteat käyvät läpi päivämäärät ja vahvistavat kilpailukalenterit loppuvuoden aikana.

Aluekilpailut:
Seurat vaivat merkitä kilpailuja kalenteriin vapaasti. Jokaisella alueella on oma takarajansa kilpailujen hakemiselle ja myös omat aikataulunsa eri kisojen vahvistamisille.

Seurakilpailut:
Seurat/tallit voivat merkitä kisansa Kipaan.

Kaikki KIPAn käyttäjät, joilla on nykyisen KIPAan seuratunnukset, tai kilpailulupa tällä hetkellä aktiivisina, pääsevät kirjautumaan KIPA2:een (https://kipa2.ratsastus.fi) omalla sähköpostiosoitteellaan. Anna sähköpostisoitteesi ja pyydä sen jälkeen järjestelmää lähettämään sinulle salasanan vahvistuslinkki. Tämän jälkeen pääset lisäämään seurasi kansalliset kilpailut kalenteriin ensi kaudelle. Tällä hetkellä uusi KIPA on vielä osittain englanninkielinen, mutta vuodenvaihteeseen mennessä KIPA on kokonaan suomennettu. Mikäli jäsentiedoissasi ei ole uniikkia sähköpostiosoitetta, ole yhteydessä SRL:n toimistoon.

Ohjevideot:

1. Join KIPA video - explaining how to join KIPA: https://feds.fleeq.io/l/n8l3nl59o0-xm2jzp5wdj

2. How to propose 2020 national event to calendar: https://feds.fleeq.io/l/kljd5tpmbo-uci5kvrjw6

Vanhan KIPAn arkistot siirretään uuteen KIPAan helmikuun loppuun mennessä, jonka jälkeen vanha KIPA suljetaan lopullisesti.