Uutiskirje seuratoimijoille

• Tervetuloa tallille – Nouse Ratsaille -viikko 26.8.-1.9.2019
• Syksyn jäsenmaksuale 1.9. alkaen
• Ratsastajainliiton syyskokous pidetään 24.11.2019 Helsingissä
• Koko urheiluyhteisön yhteinen Seurasydän-kampanja käynnistyy 1.9.
• Kutsu seurawebinaariin: Kuinka kehitän urheiluseuran hallintoa digiaikaan?
•  Harkitsetteko seurassanne työntekijän palkkaamista?
•  Hyvässä seurassa -jäsenetu

Tervetuloa tallille – Nouse Ratsaille -viikko 26.8.-1.9.2019

Tänä vuonna Nouse Ratsaille -päivä on laajennettu koko viikon pituiseksi Tervetuloa tallille – Nouse Ratsaille -viikoksi osana valtakunnallista koulujen harrastusviikkoa. Viikon idea on mm. tarjota lapsille ja nuorille mahdollisuuksia kokeilla taiteen, kulttuurin, tieteen, liikunnan ja muiden alojen harrastustoimintaa.

Tapahtumaa markkinoidaan osana seura- ja tallipalveluiden ideoimaa Tehdään toiminta näkyväksi-teemaa. Somekanavissa jaetaan ideoita erilaisista tapahtumista ja aktiviteeteista, joita eri puolella Suomea järjestetään tai on aikaisempina vuosina järjestetty #ratsastus #yhdessä #tervetuloa tallille #nouse ratsaille. Tallitoiminnan kehittäjä Minna Peltonen auttaa talleja markkinoimaan tapahtumaa Ratsastajainliiton Instagramissa.

Liiton toimistosta voi tilata materiaalia mm. Nouse Ratsaille-oppaita ja jäsenetuesitettä suomeksi ja ruotsiksi. Materiaalitilaukset voi lähettää osoitteeseen: ratsastus@ratsastus.fi

Syksyn jäsenmaksuale 1.9. alkaen

Vuosittainen jäsenmaksuale lähestyy! Liitto tiputtaa omia jäsenmaksuhintojaan 50% jäsenille, jotka liittyvät 1.9. jälkeen. Seuran hinta pysyy samana, eikä tämä liiton alennetun hinnan saaminen laskulle vaadi seuralta mitään erityisiä toimenpiteitä. Jäsensihteereille ja puheenjohtajille on lähetetty asiasta tarkempaa tietoa sähköpostilla.

Ratsastajainliiton syyskokous pidetään 24.11.2019 Helsingissä

Ratsastajainliiton syyskokous pidetään 24.11.2019 Helsingissä Scandic Crown Plazassa. Urheilufoorumia ei tänä vuonna järjestetä, vaan se korvautuu keväällä 2020 SRL100-juhlavuoden aluksi pidettävällä Tulevaisuusfoorumilla. La 23.11.2019 pidetään kuitenkin normaalisti lajikomiteoiden ja muiden toimielinten kokouksia.

Koko urheiluyhteisön yhteinen Seurasydän-kampanja käynnistyy 1.9.

Lue lisää ja innosta oman seurasi toimijat mukaan!

Kutsu seurawebinaariin: Kuinka kehitän urheiluseuran hallintoa digiaikaan?

Maailma digitalisoituu, sähköistyy ja automatisoituu. Kaikki tämä helpottaa seurojen arkea ja säästää rahaa. Muutosvaihe vaatii hetken paneutumista, mutta se kannattaa. Olympiakomitea ja taloushallinnon ammattilaiset Visma ja Rantalainen järjestävät syksyn aikana neljä digitaalista, avointa taloushallinnon infoa seuroille.

Harkitsetteko seurassanne työntekijän palkkaamista?

Olympiakomitea järjestää seuroille työnantajakoulutusta 18.9. klo 18.00-19.30 videokokouspalveluna. Koulutus on maksuton.

Ilmoittaudu mukaan

Hyvässä seurassa -jäsenetu

Suomen Ratsastajainliiton ja Helsinki International Horse Show’n yhdessä toteuttama Hyvässä Seurassa -jäsenetu saa jatkoa tänä vuonna. Jäsenetu mahdollistaa Horse Show -elämyksen edullisin lippuhinnoin, – 20 % alennuksella. Kokoa vähintään 10 hengen porukka kasaan, tilaa liput 26.8. – 13.10. välisenä aikana ja lähde nauttimaan huippuratsastuksesta Helsingin Jäähallille lokakuussa.

Jäsenetu sisältää myös muita huikeita etuja. Tilausohjeet ja tarkemmat tiedot täältä:http://helsinkihorseshow.fi/tapahtumainfo/hyvassa-seurassa/

Mukavaa elokuuta!

SRL:n toimisto