Yhdistys – varmista, että tulorekisteri-ilmoittaminen onnistuu myös ensi vuonna
7.12.2020
Varmista, että tulorekisteri-ilmoituksia hoitavalla henkilöllä on tulorekisterin käyttöön oikeuttavat valtuudet voimassa myös 1.1.2021 jälkeen ja että yhdistyksen hallituksen kokouksessa on tehty tarvittavat päätökset valtuuksien muutoksesta.
Jos toimielinrooleihin tai nimenkirjoitusoikeudellisiin henkilöihin kohdistuu muutoksia, rekisteröidyn yhdistyksen kannattaa ilmoittaa muuttuneet tiedot yhdistysrekisteriin. Sähköinen asiointi on vaivattomampaa, kun tiedot ovat ajan tasalla yhdistysrekisterissä.
Kuka voi asioida yhdistyksen puolesta tulorekisterissä?
Yhdistysrekisteriin merkitty yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja tai nimenkirjoitusoikeudellinen, jolla on oikeus edustaa yhdistystä yksin, voi asioida tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta ilman erillistä valtuutta. Muut yhdistyksen edustajat, jotka asioivat tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta, tarvitsevat Suomi.fi-valtuuden.
Ajankohtaista
- 30.1.2023Ratsastuksen viikkotiedote 30.1.
- 25.1.2023Ratsastuksen viikkotiedote 25.1.
- 20.1.2023Kristiina Ertolalle myönnettiin Urheilugaalassa raviurheilun Taustavoima-palkinto – ”Hevonen on vienyt sydämeni”
- 18.1.2023Ratsastajainliiton hallituksen kokouksen 13.1.2023 päätöksiä
- 16.1.2023Ratsastuksen viikkotiedote 16.1.
- 12.1.2023Osallistu UNIHEPO-tutkimushankkeen kyselyyn
- 11.1.2023Ratsastuksen viikkotiedote 11.01.
- 10.1.2023Pararatsastajan avustajakurssi 5.-7.5.2023
- 5.1.2023Jäsenhuoneen verkkomaksamisen ongelmat on saatu ratkaistua
- 4.1.2023Jäsenhuoneen verkkomaksujen hitaus