Yhdistys – varmista, että tulorekisteri-ilmoittaminen onnistuu myös ensi vuonna
7.12.2020
Varmista, että tulorekisteri-ilmoituksia hoitavalla henkilöllä on tulorekisterin käyttöön oikeuttavat valtuudet voimassa myös 1.1.2021 jälkeen ja että yhdistyksen hallituksen kokouksessa on tehty tarvittavat päätökset valtuuksien muutoksesta.
Jos toimielinrooleihin tai nimenkirjoitusoikeudellisiin henkilöihin kohdistuu muutoksia, rekisteröidyn yhdistyksen kannattaa ilmoittaa muuttuneet tiedot yhdistysrekisteriin. Sähköinen asiointi on vaivattomampaa, kun tiedot ovat ajan tasalla yhdistysrekisterissä.
Kuka voi asioida yhdistyksen puolesta tulorekisterissä?
Yhdistysrekisteriin merkitty yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja tai nimenkirjoitusoikeudellinen, jolla on oikeus edustaa yhdistystä yksin, voi asioida tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta ilman erillistä valtuutta. Muut yhdistyksen edustajat, jotka asioivat tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta, tarvitsevat Suomi.fi-valtuuden.
Ajankohtaista
- 12.11.2025Ratsastuksessa tapahtuu viikolla 46
- 10.11.2025Hevosenomistaja: tunnistatko hevosen pääntaudin?
- 10.11.2025Hae mukaan Ratsastajainliiton työryhmiin!
- 7.11.2025Hevosten EHV-herpesvirukset aiheuttavat kuumeilua ja muita oireita
- 7.11.2025WADAn kiellettyjen aineiden ja menetelmien luetteloon pieniä muutoksia 2026
- 6.11.2025RKO -mestaruuksien 2026 ohjat jälleen tutuissa käsissä!
- 4.11.2025Ratsastuksessa tapahtuu viikolla 45
- 30.10.2025Kierrätä kiitosta - #kiitossinulle-kampanja tulee marraskuussa
- 30.10.2025Ratsastajainliiton hallituksen 28.10. kokouksen päätöksiä
- 28.10.2025Apuväline 2025 -tapahtuma ja Liikuntamaa Tampereella 6.–8.11.