Yhdistys – varmista, että tulorekisteri-ilmoittaminen onnistuu myös ensi vuonna
7.12.2020
Varmista, että tulorekisteri-ilmoituksia hoitavalla henkilöllä on tulorekisterin käyttöön oikeuttavat valtuudet voimassa myös 1.1.2021 jälkeen ja että yhdistyksen hallituksen kokouksessa on tehty tarvittavat päätökset valtuuksien muutoksesta.
Jos toimielinrooleihin tai nimenkirjoitusoikeudellisiin henkilöihin kohdistuu muutoksia, rekisteröidyn yhdistyksen kannattaa ilmoittaa muuttuneet tiedot yhdistysrekisteriin. Sähköinen asiointi on vaivattomampaa, kun tiedot ovat ajan tasalla yhdistysrekisterissä.
Kuka voi asioida yhdistyksen puolesta tulorekisterissä?
Yhdistysrekisteriin merkitty yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja tai nimenkirjoitusoikeudellinen, jolla on oikeus edustaa yhdistystä yksin, voi asioida tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta ilman erillistä valtuutta. Muut yhdistyksen edustajat, jotka asioivat tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta, tarvitsevat Suomi.fi-valtuuden.
Ajankohtaista
- 26.6.2025SRL toimiston puhelinpalvelussa tilapäinen häiriö operaattorin vaihdon takia
- 25.6.2025Esteratsastuksen ikäryhmien EM-ratsukot nimetty
- 24.6.2025Ratsastuksessa tapahtuu viikolla 26
- 19.6.2025Ratsastajille toisen asteen ammatillinen tai lukiotutkinto Omniassa
- 19.6.2025Kouluratsastuksen sarjakilpailut: muutos Poni- ja Junioricupin paikkakuntiin
- 17.6.2025Ratsastuksessa tapahtuu viikolla 25
- 17.6.2025Leader-rahoitus -iltateewebinaari 21.8.
- 16.6.2025Veera Mannisen vointi on vakaa
- 15.6.2025Onnettomuus kenttäratsastuskilpailuissa Keravalla
- 13.6.2025Hippoliksen toiminta päättyy vuoden lopussa