Ypäjä Horse Show – Pohjola Road to Helsinki kilpaillaan viikonloppuna Ypäjällä

15.9.2022

Tiedote BCM Scanhorse Oy ja SRL

Yli 400 hevosta, yli tuhat starttia – siinä puitteet kotimaisen esteratsastuksen tulevan viikonlopun ykköskisalle Ypäjällä.

"Janna Jensen, Susanna Granroth ja Sanna Backlund – siinä ehkä kisan kovimmat nimet", miettii kilpailujen johtaja Pekka Larsen tulevan kisaviikonlopun osallistujakaartia.

Jaossa Ypäjällä on paitsi paikkoja vuoden 2022 Helsinki Horse Show´hun, myös tämän vuoden hallimestaruusmitalit joukkueille ja nuorille hevosille. Ehdoton kohokohta on Pohjola Grand Prix -finaali, jossa on jaossa kolme kisapaikkaa Helsinki Horse Show´n kansainvälisiin luokkiin! Finaalin parhaille ratsastajille on Helsingissä myös omat Pohjola Gold Grand Prix -luokat. Muissa Pohjola-sarjoissa Ypäjä on neljäs ja viimeinen osakilpailu ennen finaaleja. Lisäksi Ypäjällä kilpaillaan mm. Amateur Tourin osakilpailu.

Kilpailut ratsastetaan tuttuun tapaan kahdessa hallissa. Perjantaina Opisto- ja Haimi-hallissa aloitetaan kello 10. Lauantaina Opisto-halli avaa kisat kello 8 ja Haimi-halli kello 9. Sunnuntaina molemmissa halleissa aloitetaan 8.30.

Esteratsastuksen Pohjola Grand Prix -osakilpailut 2022
20.-22.5.          Stable Nova, TuuR, Hyvinkää
17.–19.6.         Hevosopisto Summer Festival, Ypäjä
26.–28.8.         Ratsastuskeskus Aino, Järvenpää
16.–18.9.         Ypäjä Horse Show, Ypäjä
19.-23.10.       Helsinki International Horse Show, Jäähalli

Lähtölistat ja tulokset LINKKI
Pohjola Grand Prix -sarjakilpailutilanne LINKKI
Helsinki Horse Show'n kansalliset luokat LINKKI

Kilpailun järjestää BCM Scanhorse Oy yhdessä Ratsutori Oy:n kanssa. Kilpailuihin on yleisölle vapaa pääsy. Kisaa voi seurata myös Haven Livestä Selostajana jälleen Roy Kokkonen.

TERVETULOA!