ALV-info keräsi väkeä linjoille

6.10.2022

Jäsentalleille suunnattu ALV-info keräsi linjoille lähes 60 talliyrittäjää

SRL järjesti yhteistyössä BOWA Legal Oy:n kanssa torstaina aamupäivällä jäsentalliyrittäjille suunnatun ALV-infotilaisuuden. BOWA Legal Oy:n edustajat Paula Bock ja Valtteri Gundersby kävivät kaksituntisen tapahtuman aikana läpi arvonlisäverotukseen liittyviä taustoja ja ennakkotapauksia ja vastasivat yrittäjien kysymyksiin. Tapahtumaa ennen oli tehty mittava selvitystyö juridisesta näkökulmasta ja keskustelu verottajan kanssa on vireillä, tiedotamme lisää asian edetessä.

Voimassa oleva KHO:n ratkaisu vuodelta 2009 soveltuu edelleen normaalimuotoiseen ratsastuskoulutoimintaan. Jäsentalliyrittäjillä on mahdollisuus halutessaan konsultoida verotukseen liittyvissä asioissa BOWAa, joka tarjoaa maksuttoman aloitustapaamisen. Tapaamisessa voit kysyä Paulalta ja Valtterilta tarkemmin omaan toimintaasi liittyvistä ALV-kysymyksistä. Varauksen voit tehdä suoraan osoitteesta www.bowa.fi/varaa-aika.

Yhteystiedot: Paula Bock p. 045 2368207 Valtteri Gundersby p. 050 478 6266 etunimi@bowa.fi / www.bowa.fi