Hae mukaan Reilu Peli -työryhmään

17.12.2020

Ratsastajainliiton Reilu Peli -työryhmän toimikausi vaihtuu ja haemme jäseniä valtakunnalliseen, Ratsastajainliiton hallituksen alaiseen Reilu Peli -työryhmään vuosille 2021-2023.

Etsimme 5-6 täysi-ikäistä henkilöä, jotka ovat kiinnostuneita omalla asiantuntijuudellaan ylläpitämään ja kehittämään Ratsastajainliiton Reilu Peli -työtä, johon liittyy mm. yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon edistäminen kaikessa toiminnassa yhdessä SRL:n työntekijöiden kanssa. Reilu Peli -työryhmän toiminta on osa SRL:n vastuullisuustyötä ja työryhmä kehittää omalla panoksellaan myös SRL:n vastuullisuusohjelmaa. Kyseessä on vapaaehtoinen, palkaton luottamustoimi.

Työryhmän jäsenten valinnassa huomioidaan mm. toisiaan täydentävät kiinnostukset, osaaminen ja asiantuntijuus. Työryhmään voidaan tarpeen mukaan kutsua myös ulkopuolisia asiantuntijoita.

Ehdotuksen Reilu Peli -työryhmäksi tekee SRL:n Seurapalvelutiimi 22.1.2021 mennessä ja sen vahvistaa SRL:n hallitus helmikuun kokouksessaan.

Täytä hakemus alla 10.1.2021 mennessä.

Tutustu SRL:n Reilu Peli -työhön

Lisätietoja: