Jäsenseurat ovat jättäneet esityksensä SRL:n hallituksen jäsen- ja puheenjohtajavaaleihin

27.10.2023

SRL:n hallitus on päätti yhteistyössä vaalivaliokunnan kanssa pidentää hakuaikaa SRL:n hallituksen puheenjohtajaksi ja jäseniksi kaudelle 2024-2026. Hakuaika päättyi perjantaina 27.10. klo 16.00.

Määräaikaan mennessä SRL:n varsinaiset jäsenet jättivät kolme esitystä hallituksen puheenjohtajaksi ja he ovat: Kari Kallonen, Marjukka Manninen ja Tarja Teräväinen. Hallituksen jäseniksi tehtiin kahdeksan esitystä ja he ovat Kari Kallonen, Patricia Vikström, Dan Björklöf, Aki Karhapää, Anna Jensen, Sonja Danielsson, Päivi Savilahti-Bäckman ja Eeva Kaartinen. Jätettyihin esityksiin ja ehdokasesittelyihin voit tutustua ehdokkaiden esittelysivulta, tästä linkistä.

Ehdokkaille suunnattu paneelikeskustelu järjestetään etäyhteydellä 2.11.2023, jonka seuraamiseksi on Teams-linkki SRL:n verkkosivuilla Ajankohtaisissa. Vaalivaliokunta jättää esityksensä jäsenille syyskokouksen kokouskutsuun liitettäväksi. Lopullisen päätöksen uudesta hallituksen puheenjohtajasta ja jäsenistä tekee liiton syyskokous 26.11.2023. Ratsastajainliiton toimintasääntöjen mukaan kokous ei ole sidottu vaalivaliokunnan ehdotukseen.