Kaipaako seurasi ideoita toiminnan kehittämiseen? Haku Ratsastajainliiton seurakehittämisvalmennukseen on käynnissä!

16.12.2021

Ratsastusseuroilla on mahdollisuus osallistua Suomen Ratsastajainliiton tarjoamaan valtakunnalliseen seurakehittämisvalmennukseen. Seurakehittämisvalmennuksen tavoitteena on miettiä jokaisen seuran kehityssuuntia ja vahvistaa seuran toimintaa nyt ja tulevaisuudessa.

Suomen Ratsastajainliitto kutsuu ratsastusseuroja mukaan seurakehittämiseen, jonka yhtenä käytännön toimintatapana laaditaan seuralle oma toimintalinja. Seurakehittämisvalmennuksen aikana paneudutaan seuran toiminnan kannalta tärkeään kehityskohteeseen. Tarkoituksena on innostaa ja motivoida seuratoimijoita miettimään oman seuran tulevaisuutta sekä toiminnan jatkuvuutta.

Seurakehittämisvalmennus sisältää kaksi seurakäyntiä seuran omaan toimintaympäristöön. Seurakäyntien lisäksi järjestetään verkostotilaisuus kaikille valmennuksessa mukana oleville seuroille. Yhteistapaamisen tavoitteena on vahvistaa seuraverkostoa, luoda uusia yhteistyömalleja ja toimintatapoja sekä jakaa hyviä käytäntöjä.

Seurakehittämisvalmennus toteutetaan kokonaisuudessaan kevään ja syksyn 2022 aikana.
Seurakehittämisvalmennuksesta vastaavat ratsastuksen seurakehittäjät ja ulkopuoliset asiantuntijat. Seurakehittämisvalmennus on seuralle maksuton. Seurat sitoutuvat mukaan valmennusprosessiin ja yhteisiin tavoitteisiin. Seurakehittäjillä on vaitiolovelvollisuus. Lisätietoja Ratsastajainliiton seurakehittämisestä

Haku valmennukseen
Kiinnostuneet seurat voivat lähettää hakemuksen tämän linkin kautta viimeistään ma 17.1.2022. Lisäättehän hakemukseenne perustelut, miksi seuranne haluaa mukaan valmennukseen ja mitä kehitystoiveita seurallanne on tulevaisuuden suhteen.

Lisätietoja: SRL vapaaehtoiset seurakehittäjät: seurakehittajat@ratsastus.fi / Marja Nuuttila, 050 323 6763 tai Kirsi Siivonen, 044 342 4888.