Kesäleiri, hevoset ja hyvä kirja. #Yhdessä aikaa lukemiselle.

4.5.2019

Ratsastajainliitto tarjoaa yhteistyössä Penny & Friendsin kanssa lukupiirejä kesän ratsastus- ja hevosleireille. Tarkoituksena luoda uutta sisältöä jäsentallien kesäleireille lukemisen ja keskusteluiden äärellä. Lukupiirin myötä jokainen leiriläinen saa oman kirjan ja kirjoihin liittyvää materiaalia, joita leiriläiset voivat #yhdessä tehdä. Lukemisen lisäksi voi pitää lukupäiväkirjaa, kirjoittaa blogia tai tehdä nostoja someen.

Leirin järjestäjä saa kirjapaketin lisäksi yllätyspalkinnon ja ruusukkeet, jotka voidaan jakaa esimerkiksi leirikilpailun yhteydessä. Ilmoittaudu lukupiirin järjestäjäksi: https://my.surveypal.com/Ilmoittaudu-lukupiirin-jarjestajaksi

Huom. Kirjoja on jaossa rajallinen määrä ja mukaan pääsee ilmoittautumisjärjestyksessä, niin kauan kun kirjoja riittää. Ensisijaisesti jokainen voi järjestää lukupiirin yhdellä leirillään. Ilmoittautuminen avoinna su 19.5. asti (tai niin kauan kun kirjoja riittää).