Mitä seuratoiminta merkitsee sinulle?

26.4.2019

#SRLseuratoiminta #srlyhdessä #SRL100 #paikkakunta

Haluamme kuulla juuri Sinun ajatuksiasi ja näkemyksiäsi siitä, miten ratsastusseuraan kuuluminen ja siellä toimiminen vaikuttaa Sinun ja läheistesi elämään. Voit kertoa tarinaasi sanoin, kuvin, videoklipein tai vaikka piirroksin – tee se omalla tavallasi, tyyli on vapaa. Voit laittaa #tarinasi somen eri kanaviin tai lähettää sen sähköpostitse/postitse seura- ja tallipalveluiden johtoryhmälle tai liiton toimistolle. Voimme yhdessä jakaa tarinoita sitten eteenpäin.

Tavoitteena tehdä toiminta näkyväksi! -#yhdessä

Haluamme tehdä lajimme parissa toteutettavaa arvokasta vapaaehtoistyötä näkyväksi monin eri tavoin. Näkyväksi tekemiseen tarvitsemme Sinua. Keräämme kokemuksia, ajatuksia, kuvia ja videoita lajimme mahdollisuuksista, jotta voimme antaa lajin harrastajille ja myös lajia tuntemattomille näkymän lajiimme, sen monimuotoisuuteen ja yhteiskunnalliseen vaikuttavuuteen. Samalla inspiroiden toisiamme. Vastaa kyselyyn: https://my.surveypal.com/Kokemuksia-seuratoiminnasta

Ole osa isoa kokonaisuutta

Seuratoiminta on iso osa lajimme perustaa ja sitä tehdään yhdessä. Siksi lähdemme siitä liikkeelle. Kerro huhtikuussa, miten seuratoiminta näyttäytyy Sinulle. Jokaisella on omannäköinen tarina kerrottavana. Eri toimijat voivat kuluvan vuoden aikana kertoa kokemuksistaan eri aihealueista eri kanavissa omalla tavallaan. Liitto käyttää materiaalia urheilu- ja harrastetoiminnan kehittämiseen, hevosalan edunvalvontaan ja markkinointiin sekä muuhun kilpaurheilun ja harrastetoiminnan kehittämiseen. Konseptin on kehittänyt seura- ja tallipalveluiden johtoryhmä, joka myös koordinoi koko prosessia.