Odotetut kansainväliset koulu- ja pararatsastuskilpailut Ypäjällä!

21.10.2022

Tiedote Hevosopisto

CDI 3* & CPEDI 3* kansainväliset kouluratsastus- ja pararatsastuskilpailut järjestetään 23.-26.3.2023 Ypäjän Hevosopistolla. 3* kilpailu antaa ratsastajille mahdollisuuden tehdä kvaalituloksia EM-kilpailuja varten. Edelliset CDI3* kansainväliset kouluratsastuskilpailut järjestettiin Ypäjän Hevosopistolla 2019.

Kilpailuissa tulee olemaan luokkia kaikille ikäryhmille; poni-, lapsi-, junior- ja nuorille ratsastajille sekä U25, Small Tour ja Big Tour. Tuomariston puheenjohtajana kilpailuissa toimii Paula Nysten ja pararatsastuksessa Marjukka Manninen. Kilpailuihin kutsutaan pohjoismaiden lisäksi ratsukoita Baltiasta ja kilpailuihin odotetaan noin 70-80 ratsukkoa.

”Kansainvälinen kouluratsastuskilpailu yhteistyössä KorK:n kanssa on upea mahdollisuus ratsastusurheilijoillemme saada arvokasta kilpailukokemusta kansainväliseltä tasolta sekä Suomen Ratsastajainliitolle ja Hevosopistolle mahdollisuus kehittää kansainvälistä kilpailutoimintaa.” Iloitsee Anu Korppoo.

Kilpailuiden valmistelut ovat täydessä vauhdissa ja kutsu ja tarkempi ohjelma julkaistaan tulevien kuukausien aikana. Tapahtuman pääyhteistyökumppanina on Kouluratsastuksen kannatusyhdistys.

”KorK haluaa olla mukana tukemassa mahdollisimman monen Suomalaisen kouluratsastajan kansainvälistä kilpailu-uraa ja yhdessä Hevosopiston kanssa toteutettava kilpailu tulee erinomaisesti tätä tavoitetta.” Kommentoi Sonja Lesch, KorKin hallituksen puheenjohtaja kilpailuiden järjestymistä.

Lisätietoa tapahtumasta:  cdi@hevosopisto.fi

Julkaisuvapaita kuvia medialle: hevosopisto.kuvat.fi