Ratsastajainliiton viestinnässä vaihdoksia

26.2.2020

Hippos-lehden päätoimittaja Jutta Koivula siirtyy Suomen Ratsastajainliiton urheilujohtajaksi 1.4.2020 alkaen nykyisen urheilujohtaja Aki Ylänteen jäädessä eläkkeelle.

Viestintäpäällikkö Sonja Holma ottaa Hippos-lehden päätoimittajan vastuun 1.4.2020 alkaen. Hän vastaa Hippos-lehden ja viestinnän koordinoinnista ja sähköisen ympäristön kehittämisestä projektiluonteisesti vuoden 2022 loppuun. Liiton viestinnässä avautuu viestinnän asiantuntijan paikka, mistä on julkaistu erillinen ilmoitus

- Sonja on ottanut liiton ja juhlavuoden viestinnän vakuuttavasti haltuun lyhyessä ajassa ja ollut vahva lisä pieneen ja tehokkaaseen tiimiimme. Luotan päätoimittajan tehtävän hänelle ilolla. Samalla saamme hyvän tuen uuden viestinnän tekijän alkutaipaleelle talossa. Luvassa on viestinnällisesti paljon mielenkiintoisia mahdollisuuksia ja palveluja jäsenistöllemme muun muassa sähköisen jäsenkortin kautta, toiminnanjohtaja Jukka Koivisto toteaa.

Sonja työskenteli Ratsastajainliiton tiedottajana ja viestintäpäällikkönä vuosina 2001–2018. Hänellä on vankka kokemus myös toimittajan, valokuvaajan, toimituspäällikön, kustannustoimittajan ja tuottajan tehtävistä. Sonja on käynyt Tampereen yliopiston toimittajatutkinnon ja suorittanut audiovisuaalisen viestinnän ammattitutkinnon.