16–18-vuotiaat mukaan! - Vapaaehtoistoiminnasta karttuva osaaminen näkyväksi

22.8.2022

”Nuoret osaajina, taidot esiin – NOSTE” -kokeilu käynnistyy syksyllä. Sen aikana testaamme nuorten kanssa osaamisen tunnistamisen ja tunnustamisen työkaluja, joiden avulla nostetaan esille seuratoiminnasta hankittuja työelämätaitoja.

NOSTE-kokeilu on herättänyt mielenkiintoa myös alkuperäistä kohderyhmää nuoremmissa seura aktiiveissa. Tästä innostuneena jatkamme hakuaikaa NOSTE-kokeiluun ja avaamme haun myös 16–18-vuotiaille. Edelleen mukaan voi hakea myös alkuperäiseen kohde ryhmään (18–23-vuotiaat) kuuluvat henkilöt.

Toiminta ratsastusseurassa tuottaa taitoja, joita myös työelämässä arvostetaan. Haluaisitko oppia hyödyntämään seuratoiminnassa karttunutta kokemusta työelämään hakeutuessasi? NOSTE-kokeilun tavoitteena on antaa välineitä, joiden avulla nuorilla on mahdollisuus tunnistaa ja tunnustaa omaa osaamistaan. Lue lisää NOSTE-kokeilusta täältä

NOSTE-kokeilun työskentely starttaa työpajalla ti 27.9. klo 17.30 – 20 Teams-verkkotapaamisella.

Hae mukaan täyttämällä lomake täällä: https://q.surveypal.com/NOSTE-pilotti-hakulomake

tai lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi osoitteella: anna.wessman@ratsastus.fi viimeistään sunnuntaina 28.8. Kerro hakemuksessasi:

• perustiedot itsestäsi, ratsastusseurasi ja hevostaustasi lyhyesti
  • millaista vapaaehtoistyötä olet tehnyt (huomaa, että olet voinut kerryttää kokemusta muuallakin kuin ratsastusseurassa)
  • miksi haluat mukaan
  • muut tarpeelliseksi katsomasi asiat

Lisätietoja:
Anna Wessman, Suomen Ratsastajainliitto ry