Kuuleeko työelämä? – Tule kuulolle työelämäfoorumiin 11.10.2022

5.10.2022

NOSTE-kokeilun työelämäfoorumi järjestetään tiistaina 11.10.2022 klo 9.00 - 11.00.

Ratsastajainliito käynnisti syksyllä ”Nuoret osaajina, taidot esiin – NOSTE” -kokeilun, jonka tavoitteena on tehdä näkyväksi seuratoiminnassa kertyvää osaamista. Kokeilun aikana testataan nuorten seuratoimijoiden kanssa osaamisen tunnistamisen ja tunnustamisen työkaluja, joita voidaan käyttää apuna esimerkiksi työnhaussa. NOSTE-kokeilu on suunnattu nuorille ratsastusseuratoiminnassa aktiivisesti mukana oleville, mutta toivottavasti pystymme hyödyntämään saatua kokemusta jatkossa myös laajemmin läpi koko Ratsastajainliiton vapaaehtoistoiminnan.

NOSTE-kokeilun puitteissa Suomen Ratsastajainliitto ry, Osaamiskeskus Kentauri sekä Talous ja nuoret TAT järjestävät työelämäfoorumiin tiistaina 11.10.2022 klo 9.00–11.00. Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan kuuntelemaan, olet sitten seuratoiminnassa mukana oleva nuori tai aikuinen, opiskelija, työnhakija, työntekijä tai työelämän edustaja!

Kuuleeko työelämä -webinaarin ohjelma

klo 9:00    Tervetulosanat / Liisa Tenhunen-Ruotsalainen, johtaja, Talous ja nuoret TAT

klo 9.05    Alustus / Riikka Ahonvala, nuorten työelämäasiantuntija, Talous ja nuoret TAT

klo 9:10    TAT ja tulevaisuusraportti / Riikka Ahonvala, Talous ja nuoret TAT

klo 9:20    Vapaaehtoistoimijan puheenvuoro / Kirsi Siivonen, puheenjohtaja, SRL:n seuratoiminnan ohjausryhmä

klo 9:30    Työelämän edustajan puheenvuoro

klo 9:40    Nuorten ääniraita ja Maria Salomaa, varapuheenjohtaja, SRL:n Nuoret Päättäjät

klo 9:50    Osaamisen tunnistaminen ja osaamismerkit, Eeva Jeronen, asiantuntija, Osaamiskeskus Kentauri

klo 10:00  Tauko

Klo 10:10  Paneelikeskustelu / Riikka Ahonvala, TAT

Keskustelemassa:

Maria Salomaa, varapuheenjohtaja, SRL:n Nuoret päättäjät

Minttu Rautavuori, varapuheenjohtaja, OSKU ry

Maarit Lahtinen, henkilöstöpäällikkö, Hevosopisto Oy

Juho Viitanen, ammatillinen opettaja AO Luovi

klo 10.50  Yhteenveto ja lopetus / Riikka Ahonvala, Talous ja nuoret TAT
klo 11:00  Tilaisuus päättyy

Voit osallistua webinaariin suoraan Teamsissa tämän linkin kautta https://bit.ly/kuuleekotyoelama22. Tapahtumalinkkiä saa jakaa vapaasti. Voit myös ilmoittautua tapahtumaan tästä linkistä https://link.webropol.com/s/kuuleekotyoelama22. Laitamme ilmoittautuneille muistutussähköpostin ennen tapahtumaa. Ilmoittautuminen on avoinna 10.10. klo 15 saakka.

Tervetuloa mukaan!

Lisätiedot: