Kuuleeko työelämä? – Vapaaehtoistoiminta ponnahduslautana tulevaisuuden osaajalle

19.9.2022

NOSTE-kokeilun työelämäfoorumi tiistaina 11.10.2022 klo 9.00–11.00.

Ratsastajainliito käynnisti syksyllä ”Nuoret osaajina, taidot esiin – NOSTE” -kokeilun, jonka tavoitteena on tehdä näkyväksi seuratoiminnassa kertyvää osaamista. Kokeilun aikana testataan nuorten seuratoimijoiden kanssa osaamisen tunnistamisen ja tunnustamisen työkaluja, joita voidaan käyttää apuna esimerkiksi työnhaussa. NOSTE-kokeilu on suunnattu nuorille ratsastusseuratoiminnassa aktiivisesti mukana oleville, mutta toivottavasti pystymme hyödyntämään saatua kokemusta jatkossa myös laajemmin läpi koko Ratsastajainliiton vapaaehtoistoiminnan.

NOSTE-kokeilun puitteissa Suomen Ratsastajainliitto ry, Osaamiskeskus Kentauri sekä Talous ja nuoret TAT järjestävät työelämäfoorumiin tiistaina 11.10.2022 klo 9.00–11.00. Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi mukaan kuuntelemaan, olet sitten seuratoiminnassa mukana oleva nuori tai aikuinen, opiskelija, työnhakija, työntekijä tai työelämän edustaja!

Webinaarissa kuulemme nuorten työelämäodotuksista sekä asiantuntijapuheenvuoron työelämän osaamistarpeista, seuratoiminnassa kertyvän osaamisen sanoittamisesta sekä sen tunnistamiseen soveltuvista työkaluista. Asiantuntijapuheenvuorojen lisäksi webinaarissa pidetään paneelikeskustelu, johon on kutsuttu keskustelemaan nuorten, järjestötoiminnan, toisen asteen oppilaitosten sekä työelämän edustajia. Ohjelma tarkentuu lähempänä tapahtumaa.

Voit osallistua webinaariin suoraan Teamsissa tämän linkin kautta https://bit.ly/kuuleekotyoelama22. Tapahtumalinkkiä saa jakaa vapaasti. Voit myös ilmoittautua tapahtumaan tästä linkistä https://link.webropol.com/s/kuuleekotyoelama22. Laitamme ilmoittautuneille muistutussähköpostin ennen tapahtumaa. Ilmoittautuminen on avoinna 10.10. klo 15 saakka.

Tervetuloa mukaan!

Lisätiedot: