Pararatsastuksen uusi työryhmä on Menestyvä pararatsastus

15.2.2023

Pararatsastuksessa on perustettu uusi työryhmä, jonka nimi on Menestyvä pararatsastus. Kolmihenkisessä ryhmässä ovat mukana Riikka Pyykkö, Jaana Seppänen ja Tanja Takkula. Työskentelyssä mukana ovat SRL:n hallituksen edustajana Osmo Metsälä ja toimistolta hallinto- ja kehityspäällikkö Kaisa Kähö. Työryhmän tärkeimmiksi tehtäviksi katsottiin kokonaistilanteen kartoitus, nykytilan kuvaus ja yhteistyön vahvistaminen.

Työryhmä hyväksyi pohjaesityksenä olleen ehdotuksen työryhmän tehtävistä. Tavoitteena on kartoittaa erityistä tukea tarvitsevien ratsastajien harrastus- ja kilpailutoiminnan kokonaistilanne ja tarpeet. Kartoituskysely tehdään 27.2.-12.3. välillä, ja sen tulokset esitellään maaliskuun lopussa avoimessa keskustelutilaisuudessa. Linkki kartoituskyselyyn tulee SRL:n nettisivuille 27.2.

Työryhmä tekee ehdotuksen hallitukselle siitä, miten SRL:n toiminta ja rakenteet parhaiten tukevat erityistä tukea tarvitsevien ratsastajien harrastus- ja kilpailutoimintaa tulevaisuudessa ja miten yhteistyötä vahvistetaan toiminnan sujuvuuden varmistamiseksi.