SRL:n ohjelma Hevoset-messuilla

6.4.2023

Hevoset-messut järjestetään Tampereella 15.-16.4., ja jälleen kerran kävijöitä hemmotellaan monipuolisella ja mielenkiintoisella messuohjelmalla niin areenalla, ohjelmalavoilla kun osastoillakin. Suomen Ratsastajainliitto on tänäkin vuonna panostanut messuihin, ja odotamme jo malttamattomana kohtaamisia nykyisten ja tulevien hevosihmisten kanssa. SRL:n osasto on A 652.

SRL:n lavaohjelma

lauantai
10.45 Black Horse -lava E-halli: Tulevaisuuden seuratoiminta - arvokas yhteisö vai yksinpuurtamista?
13.10 Black Horse -lava E-halli: Hevostaidot turvallisuuden edistäjänä
16.25 Bäkkäri-lava A-halli: Asiakkaan rooli ratsastuskouluhevosen hyvinvoinnissa
16.55 Bäkkäri-lava A-halli: Palkitseminen: Valtakunnallinen Hevostaitomestaruus ja Hämeen alueranking

sunnuntai
10.10 Black Horse -lava E-halli: Lapset ja nuoret ratsastuksen sosiaalisen median maailmassa
11.10 Black Horse -lava E-halli: Laadukas ratsastuskoulu
14.35 Black Horse -lava E-halli: Varsasta kilpahevoseksi -paneelikeskustelu yhdessä Suomen Hippoksen kanssa
13.45 Racing-ohjelma-alue E-halli : Pararatsastus - ratsastus kuuluu kaikille

Tarlemmat tiedot lavaohjelmista messujen sivuilla.

Osastollamme A 652 tapahtuu

• Liity ratsastusseuran jäseneksi
  • Tutustu Kaviouraan ja uusiin verkkokursseihin
  • Tapaa seurakehittäjiä (la)
  • Tunnista seuratoiminnasta kertyvää osaamista
  • Tapaa Reilu Peli -työryhmän jäseniä ja osallistu Kiva tallikaveri -kamppikseen (su)
  • Istahda Penny & Friends -lukunurkkaan ja osallistu arvontaan
  • Pyöritä Onnenpyörää Hämeen nuorisotiimin kanssa

Kokoukset ja koulutukset

Ihmisten tapaaminen ja kohtaamiset ovat tärkeä osa Hevoset-messuja, ja SRL järjestääkin sen yhteydessä paljom työryhmien ja seuratoimijoiden tapaamisia messu- ja urheulukeskuksen kokoustiloissa. Näihin on tilojen rajallisuuudesta johtuen ennakkoilmoittautuminen - Seurojen viestintäiltapäivään sunnuntaille mahtuu vielä mukaan, ilmoittautuminen päättyy 10.4. Sunnuntaina järjestetään myös SRL:n kevätkokous klo 11 alkaen.

Jäsenetu

Jos sinulla ei vielä ole lippua messuille, muita hyödyntää ratsastusseurojen SRL-jäsenten tuntuva jäsenetu: 50 % alennus aikuisten päivälipuista. Lisätiedot täällä.

Nähdään Tampereella! Muistathan seurata meitä mm. Instagramissa @ratsastajainliitto - tarinoihin päivittelemme tunnelmia koko messuviikonlopun ajan perjantaista alkaen.