Ulkomaiden kansalliset kilpailut - kilpailutulokset KIPAan

12.12.2020

Uuteen KIPAan on avattu lomake, jonka kautta ratsastaja pääsee itse syöttämään omat ulkomailla saavutetut kansalliset tulokset. Vuoden 2020 kilpailuista tulosten täytyy olla syötettynä KIPAan viimeistään 3.1.2021. SRL tarkistaa tuloksen ja vahvistaa sen. Vain ajoissa syötetyt tulokset huomioidaan ranking-pisteitä laskettaessa. Ratsastajalla tulee olla SRL:n seuranjäsenyys sekä kilpailulupa lunastettuna ja hevosella tulee olla vuosimaksu maksettuna 2020.

• Muiden maiden Ratsastajainliittojen alaisten kansallisten kilpailujen tulokset otetaan kilpailijalle huomioon tämän oman ilmoituksen perusteella kaikilla hevosilla, ratsastajalla tulee olla SRL:n kilpailupa. Hevoselle lasketaan rankingpisteet, jos se on Suomen Hippoksen rekisterissä ja sillä on SRL:n kilpailulupa.

• Mikäli olet kilpaillut ulkomaille rekisteröidyllä hevosella, käytä seuraavaa hevosta: Ulkomaille rekisteröity (rek.nro CCC202082760)

• Tulokset on jatkossa hyvä syöttää KIPAan aina kilpailujen jälkeen. Näin sinulla on KIPAssa tulos, joka kelpaa myös kvaalituloksena kun nouset seuraavalle tasolle kilpailemaan.

• SRL vastaa kansainvälisten kilpailutulosten syötöstä KIPAan vuoden 2020 osalta.

• Ohjevideo, tutustu tarkoin: https://feds.fleeq.io/a/z17bzrati7-8x5nnqhvun?captions=1

• Ongelmatilanteessa ole yhteydessä KIPAn vihreän KYSY APUA -napin kautta.