Yhdistys – varmista, että tulorekisteri-ilmoittaminen onnistuu myös ensi vuonna
7.12.2020
Varmista, että tulorekisteri-ilmoituksia hoitavalla henkilöllä on tulorekisterin käyttöön oikeuttavat valtuudet voimassa myös 1.1.2021 jälkeen ja että yhdistyksen hallituksen kokouksessa on tehty tarvittavat päätökset valtuuksien muutoksesta.
Jos toimielinrooleihin tai nimenkirjoitusoikeudellisiin henkilöihin kohdistuu muutoksia, rekisteröidyn yhdistyksen kannattaa ilmoittaa muuttuneet tiedot yhdistysrekisteriin. Sähköinen asiointi on vaivattomampaa, kun tiedot ovat ajan tasalla yhdistysrekisterissä.
Kuka voi asioida yhdistyksen puolesta tulorekisterissä?
Yhdistysrekisteriin merkitty yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja tai nimenkirjoitusoikeudellinen, jolla on oikeus edustaa yhdistystä yksin, voi asioida tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta ilman erillistä valtuutta. Muut yhdistyksen edustajat, jotka asioivat tulorekisterin sähköisessä asiointipalvelussa yhdistyksen puolesta, tarvitsevat Suomi.fi-valtuuden.
Ajankohtaista
- 29.4.2025Poni-Haan Ratsastajille myönnettiin OKM:n seuratukea
- 29.4.2025Ratsastuksen viikkotiedote 18
- 28.4.2025Kouluratsastuksen Pohjola-sarja käynnistyy Woikoskella
- 28.4.2025Suomen Ratsastajainliiton maajoukkue- ja aluevalmentajien haku 2025-2027
- 23.4.2025Ratsastuksen viikkotiedote 17
- 22.4.2025Pararatsastuksen avustajakurssi Jyväskylässä 24.-25.5.
- 18.4.2025SRL kalustomyynti 24.4. Hyvinkäällä
- 17.4.2025Sakari Tuukkaselle Pekka Larsenin elämäntyö -palkinto
- 16.4.2025Viron Harjumaassa hevosten herpesvirusta
- 15.4.2025Esteratsastuksen Nations’ Cup -ratsastajat 2025