SRL:n ohjelma Hevoset-messuilla 9.-10.4.

1.4.2022

Hevosihmiset tapaavat Tampereella 9.-10.4. kun Hevoset-messut järjestetään taas parin vuoden tauon jälkeen. Messuilla on kiinnostavaa ohjelmaa niin ammattilaisille kuin harrastajillekin, ja perinteiseen tapaan myös Ratsastajainliitolla on siellä messuosasto sekä paljon kokouksia ja ohjelmaa.

Osastollamme A 658

Hevoskerho

Tervetuloa piirtämään, tekemään hevosaiheisia tehtäviä ja lukemaan hevoskirjoja. Yhteiset luku- ja piirustushetket lauantaina klo 9.30, 11.30, 14.30 ja 16.30 sekä sunnuntaina klo 10.30, 12.00 ja 15.00. Yhteistyössä Penny&Friends.

Lauantaina Hämeen nuorisotiimi osastolla

Tule pyörittämään onnenpyörää ja ideoimaan unelmiesi hevostapahtumaa!

Messutarjoukset

• Ratsastuksen käsikirja 15 € (norm. 25 €) seurojen SRL-jäsenille. Edun saa mobiilijäsenkorttia näyttämällä
  • Hippos-lehti tutustumishintaan 5 € (norm. 9,20 €)
  • Seuran jäseneksi messuilla liittyville lahjaksi uusin Hippos, hevosheijastin ja Horse Show lippu

Lavaohjelmat

lauantaina

9.30 Bäkkäri-lava: SRL Hämeen aluerankingpalkintojen jako
11.15 Hankkija-areena: Vuoden kavionjälki -tunnustuksen jako
14.45 Bäkkäri-lava: Vastuullisuus ratsastuksessa
15.20 Bäkkäri-lava: Valtakunnallisten hevostaitomestaruusmitalien jako

sunnuntaina

10.00 Black Horse -lava: SRL ja Hippos paneelikeskustelu: Urheilija kaviouralla - hevosten, ratsastajien ja raviurheilijoiden tie urheilijana
10.00 Bäkkäri-lava: Nuorten äänellä - Aktiivinen nuorisotoiminta alueiden ja ratsastusseurojen voimavarana

Kokoukset

Kokouksiin ja tapaamisiin on lähetetty kutsut ja info henkilöille, joita ne koskevat.

Kokouksiin, tapaamisiin ja palkitsemistilaisuuksiin osallistuvien messuliput

Ratsastajainliitolla on pääaulassa oma piste, josta jaetaan liput mm. SRL:n kokouksiin osallistuville ja palkittaville, mikäli et ole saanut muuta ohjetta tilaisuudestasi vastaavalta henkilöltä. Piste on auki kaksi tuntia messujen aukeamisesta lähtien, eli lauantaina klo 8.30-10.30 ja sunnuntaina 9.00-11.00.

Tutustu Hevoset-messujen koko ohjelmaan ja näytteilleasettajiin