Tervetuloa tallille – Nouse Ratsaille -viikko 26.8.-1.9.2019

21.8.2019

Tänä vuonna Nouse Ratsaille -päivä on laajennettu koko viikon pituiseksi Tervetuloa tallille – Nouse Ratsaille -viikoksi osana valtakunnallista koulujen harrastusviikkoa. Viikon idea on mm. tarjota lapsille ja nuorille mahdollisuuksia kokeilla taiteen, kulttuurin, tieteen, liikunnan ja muiden alojen harrastustoimintaa.

Tapahtumaa markkinoidaan osana seura- ja tallipalveluiden ideoimaa Tehdään toiminta näkyväksi-teemaa. Somekanavissa jaetaan ideoita erilaisista tapahtumista ja aktiviteeteista, joita eri puolella Suomea järjestetään tai on aikaisempina vuosina järjestetty #ratsastus #yhdessä #tervetuloa tallille #nouse ratsaille. Tallitoiminnan kehittäjä Minna Peltonen auttaa talleja markkinoimaan tapahtumaa Ratsastajainliiton Instagramissa. Julkaisuvalmiita kuvia ja viestejä voi lähettää 26.- 31.8. WhatsAppilla 0400231662. Kuvia syötetään Ratsastajainliiton Instagram-storyyn.

Liiton toimistosta voi tilata materiaalia mm. Nouse Ratsaille-oppaita ja jäsenetuesitettä suomeksi ja ruotsiksi. Materiaalitilaukset voi lähettää osoitteeseen: ratsastus@ratsastus.fi