Unelmien liikuntapäivä jatkaa SRL:n vuoden Hyvinvoiva ratsastusyhteisö -teemaa 10.5.2023

21.4.2023

Unelmien liikuntapäivä järjestetään keskiviikkona 10.5.2023 ja sen aikana pääroolissa ovat liikunnan ilo ja yhdessä liikkuminen. SRL kannustaakin jäsenseurojaan järjestämään erilaisia liikunnan toimintoja ja tapatumia. Seurojen hevostapahtumat ovatkin tekijänsä näköisiä pieniä hetkiä tai suuria pop up -tapahtumia, joiden tavoitteena on innostaa ihmisiä liikkumaan ja löytämään uusia tapoja liikkua - hevosen kanssa tai ilman.

Liikunnan iloa on luvassa 10.5., kun seurat haastetaan järjestämään omia liikunnan ja liikkumisen tapahtumia. Kuva Jenna Tammi, SRL, Tunne poni -hanke

Päivä voi täyttyä esimerkiksi eri seurojen kepparitapahtumasta, metsäseikkailusta, jaoston/hallituksen kävelykokouksesta, lajikokeilusta tai ihan mistä vaan mikä liikuttaa juuri teidän seurassanne.

SRL haastaa kaikki Suomen ratsastusseurat jäsenineen mukaan liikkumaan ja liikuttamaan ke 10.5.2023. Kerro meille sosiaalisessa mediassa sanoin, kuvin ja videoin mikä juuri teitä liikuttaa!

Liikkumisen iloa pienistä ja isoista hetkistä jaetaan tapahtumapäivänä tunnisteilla:
#unelmienliikuntapäivä
#yhdessä
#srlyhdessä
#ratsastus.

Ja tagit: instagramissa @ratsastajainliitto, facebookissa Suomen Ratsastajainliitto ry.

Lisätietoja koko kampanjasta Suomen Oympiakomitealta: https://www.olympiakomitea.fi/liikunnallinen-elamantapa/unelmien-liikuntapaiva/

Lisätietoja:

SRL:n seuratoiminnan ohjausryhmä, seurakehittajat@ratsastus.fi

Emmi Korpiola, vapaaehtoistoiminnan kehittäjä, emmi.korpiola@ratsastus.fi, 040 968 0340

Kuva Jenna Tammi, SRL, Tunne poni -hanke